питання

Veröffentlicht: August 25, 2008 in Fragen, Selbstgespräche
Schlagwörter:, , , , , , ,


– чому?
– не знаю. ти завжди питаєш одне і те ж…
– але… я хочу знати… чи… не знаю… може, це внутрішнє, невротичне. коли питання ставиться просто „завчено“, за командою—
– якою?
– дійсно… я ж не завжди так питаю… коли не знаю відповіді? …та ні. я часто знаю. знаю, чому, впевнена. тільки не можу повірити. …та ні, не те. те, але не завжди. швидше – коли я _хочу почути_. або почути протилежне, коли знаю – що воно „не те“. або таки почути „не те“, з якогось невротичного самознищувального „треба“. все? не знаю. мабуть, команда – щось, що зачіпає „мене“, внутрішнє. тобто его. або небайдуже – люди, наприклад.
– також его.
– хм. бо інші _для мене_ важливі, з якоїсь внутрішньо-неврозної причини. чи без причини? мабуть, ні. може, без усвідомленої.
– або не допущеної до свідомості. з якоїсь внутрішньо-неврозної причини.
– мабуть.
– …
– всі питання повертаються до мене. з варіантом відповіді чи без нього. вибрати або запропонувати свій – можу тільки я. важко.
– все потрапляє туди, куди було направлено. твої питання…
– …це „мої“ питання. я знаю. але це все одно важко.
– …
– …тому що я так вибрала.

Kommentare
  1. Anonymous sagt:

    test

    mal schauen, ob das geht. auch wenn ich kein ukrainisch lesen kann :)

Kommentar verfassen

