почути

Veröffentlicht: Januar 21, 2009 in Gefühle
Schlagwörter:, , ,

Ні, я не знаю, не хочу, не буду. Не буду. Я мушу. Мушу почути, щоб усвідомлення того проникло у всі клітини тіла, усвідомлення того, що і так вже давно відомо. Щоб врізалось найглибше, звідки вже не втекти, не закритись, не вдати, що не розумієш. Щоб на мить відійти, залишити тіло і спостерігати збоку, здригаючись в агонії, як воно, тіло, продовжує тупо жити, рухатися, розтягувати механічну бездумну посмішку, говорити пусті слова – „звичайно“ – „розумію“ – „завтра багато роботи“ – „приємних снів“ –

Ти, тобі байдуже. В тебе завжди все прекрасно. Життя „без турбот“, як кредо. Хай. Я ганяюсь за привиддям, яке створила моя уява… Тебе насправді немає, ніколи не було, не зі мною. У нас не буде майбутнього, не було минулого, немає зараз. Зараз є, але воно не наше. Воно твоє, і ти його живеш, живеш як завжди. Без турбот…

Скажи, хоч раз… І хай там якась частина мене відімре…так ліпше…вона вже давно лиш напівжива…

Kommentare
  1. ilnvasya sagt:

    Привіт

    Будь другом, погодуй рибок

  2. ilnvasya sagt:

    Ну і, звичайно ж, не спілкуйся з людьми, які псують тобі настрій.

Kommentar verfassen

